Současné práce
9.2.2010: V současné době dokončuji objekty pro Lanškroun a Rudoltice. Jedná se o staniční budovy, ostatní nádražní budovy, perony, atd. Fotky asi vystavím až bude vše osazené v krajině. Předpokladem osazování budov a tvorby krajiny je, aby Zbyněk opustil tuto oblast tratě. Současně pracovat nemůžeme. Zatím budu ještě modelovat Třebovice.
29.1.2010: Leden byl věnován řadě drobnějších prací, zejména doplňováním dalších univerzálních objektů podle aktuálních potřeb Zbyňka. Například vznikly některé nové náspy, šikmé verze pilířů k mostům (viz. obr.) nebo tráva mezi koleje - tam kde je tráva vyšší a nestačí použít texturu s trávou (viz. druhý obr.).
Samozřejmě se už pracuje v Lanškrouně a Rudolticích. Jsou hotové obě staniční budovy a řada dalších objektů. Zatím to ale není k focení sem na stránky, je nutné počkat až to osadím do krajiny a dodělám peróny na míru. První fotky by měly být během února.
9.1.2010: Práce se v novém roce přesunuly nečekaně jiným směrem. Zbyněk a Pawlik začali pracovat na úseku Třebová - Zábřeh a tak jsem se rozhodl splnit jeden z mých restů. Dodělám pro tuto oblast některé slibované stanice (zejména Třebovice, Rudoltice, Lanškroun, možná něco víc). Vždy to budou nové originál objekty + krajina, podobně jako na Chlumecku. Odhaduji to tak na 2-3 měsíce. Práce jdou zatím pomaleji než bych si přál. Důvodů je více. Mimo jiné dělám ještě nějaké další univerzální objekty pro Zbyňka.
24.12.2009: Přeji všem nadšencům a fandům do železnice šťastné Vánoce a hodně osobních úspěchů v příštím roce! Děkuji moc každému, kdo v tomto roce pomohl posunout hranice MSTS zase o kousek dál, všem kdo se podílel na trati BP a zejména těm, kteří mi pomohli s tvorbou Chlumecka. Ať už fotkami, cennými radami nebo vyjádřením obdivu o poděkování. Velmi moc si toho vážím! Omlouvám se taky těm, kteří mi posílali podklady, ale já je ještě nestihl všechny zrealizovat. Do konce roku mám naplánovanou pouze a jen relaxaci, ale potom se opět začne tvrdě makat. Plánů je moc, zatím je vše pouze ve fázi úvah a nejsem o ničem definitivně rozhodnutý. Pokud mě chcete někam namotivovat nebo usměrnit, klidně pište meily nebo náměty zde na fóru
.
11.12.2009: Předání mé práce Zbyňkovi dopadlo bez problémů. Děkuji mu tímto za následné provedení posledních úprav databázových objektů (koleje, silnice, návěstidla, ...). Já jsem zatím ještě vymodeloval silniční nadjezd v Novém Městě (viz. foto). Také jsem provedl poslední úpravy trati a vyrobil jednoduchou aktitivu, aby se nejezdilo jen ve volné jízdě. Bude to trochu historická jízda - z roku 2004/2005. Použil jsem starý panťák, protože je z něj pěkný výhled na trať. Navíc od roku 2005 už žádné přímé osobáky z HK do Chlumce nejezdí a jen z osobáku bude čas prohlédnout si všechny stanice a zastávky. Tímto z mé strany vydání aktualizace nic nebrání. Děkuji všem pomocníkům - fotografům a ostatním!
3.12.2009: Dnešním dnem byly dokončeny základní práce na trati 020. Máme osazenou krajinu komplet z Hradce Králové do Velkého Oseku. V Oseku jsou hotové obě spojky (severní i jižní příjezdová trasa z odbočky Kanín), navíc je krajinově dodělaná stanice a město Osek. Jako bonus máme i krajinově dokončenou plačickou spojku Praskačka - Opatovice. Do aktualizace mě ještě čekají nějaké drobné resty (ocelový most na jižním zhlaví v Oseku, silniční nadjezd v Novém Městě, ...). Děkuji moc Romanovi Šubrtovi za originál most v Sánech, Pavel Krulich zase dodal speciální TVsloupy pro Nové Město. Také děkuji všem fotografům, kteří dodali materiály z Chlumce. V Chlumci ještě zbylo hodně práce, bude potřeba dodělat kolejově depo a další originál budovy. Vše se asi do aktualizace nestihne, takže hned potom.
Velký Osek (autor staniční budovy - Lukáš O.):
odbočka Kanín:
most přes Cidlinu:
Sány:
22.11.2009: V posledních dnech se mi podařilo propojit krajinu 020ky s Hradcem Králové. Fotky jsou z úseku Dobřenice - Lhota pod Libčany - Praskačka - Kukleny.
Další práce se přesunuly na poslední úsek bez krajiny: Choťovice - Dobšice - Sány. Dokončení plánuji na začátek prosince.